دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

اعتراض عمومی به نمره آمار

با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از برادران و خواهران از درس آمار نمره زیر 10 آورده اند . برنامه ای برا ین شد تا کلیه افرادی که نسبت به نمره خود اعتراض دارند روز شنبه به دانشگاه مراجعه کرده و یک اعتراض عمومی را اعلام کنیم. 

1: چنانچه فردی با استاد تماس تلفنی داشته است ، ما را مطلع کند. تا در برنامه ریزی آتی مذاکرات لحاظ کنیم.

2: افرادیکه نمره کم تر از 12 یا 10 گرفته اند اعلام کنند ما را مطلع کنند تا هماهنگ باشیم. 

3: چنانچه در آیین نامه دانشگاه فرم اعتراض وجود داشته باشد این فرم در روز شنبه 16 بهمن توسط معترضین تکمیل خواهد شد. 

4: چنانچه فردی نمی تواند در روز مذکور به دانشگاه بیاید که حتماً سعی کند بیاید ، ما سعی می کنیم از طرف امضا کنیم . لیکن چنانچه امضای از طرف را قبول نکردند فرم اعتراض را بر روی اینترنت قرار خواهیم داد. 

نظرات 28 + ارسال نظر
همکلاسی دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 11:57

ممنون از زحماتتون
ما هم هستیم

... دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 12:03

من شدم ۱۵
نمی دونم برده رو نمودار یا نه !

ژاژیانی دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 12:12

سلام من فکر نمی کنم اعتراض فایده داشته باشه ما همون روز امتحان اعتراض کردیم فقط تحقیر شدیم و با عبارات اینکه من بهترین استاد ایرانم ومن پروفسورم و هیچکس حق نداره از من ایراد بگیره رو به رو شدیم ما با ادم غیر منطقی روبه رو هستیم من نمرم 16.1شده ولی به خاطر بچه ها بازم حاضرم اعتراض کنم.

امیرحسین دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 14:10

اقا تو خودت امار بالا شدی خیلی راحت حرف میزنی. اگر جای این بچه ها بودی اینقدر از این استاد عطیقه حمایت نمیکردی. باورکن این اقای پرفسور هیچی بارش نسیت...

مهدی دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 15:07

لطفا در صورت امکان ساعت حضور را هم اعلام فرمائید

شاه ولایتی دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 17:48

من شاهولایتی هستم. من هم از آمار نمره نگرفتم لطفا شما که دسترسی دارید یه لطفی بکنید و برای ما شهرستانی ها هم یه فکری بکنید چون روز اعتراض معلوم نیست از طریق اینترنت بتونیم برای اعتراض اقدام کنیم.

وحید جلیلی دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 19:31

سلام.این استاد آمار دیوانست.من موندم با این مقاله و تست و سوال هایی که حل کردم چه جوری داده 9.
تازه می گه با ارفاق 9 شودی.
خواهشن شنبه همه بیان دانشگاه برای اعتراض.
با نمره آمار معدلم از 19 شوده 19

امیرحسین دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 22:50 http://amir-1988.blogfa.com

بچه ها همین طور به اعتراضات خو ادامه دهید. ایشالله که نتیجه میده . نمره همرو چند نمره ای بیشتر کنه. همگی موفق باشید. به وبلاگ ما هم سر بزنید

ان شاء الله

وحید جلیلی دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 23:33

میگی مودب باش آخه این نمرست که داده .من هر سه تا از درسام شدم ۱۹ موندم این و چه جوری شدم ۹.پس یه جای کار می لنگه.خواهشن هر کی می تونه شنبه بیاد برای اعتراض .ساعتم مشخص کنید.

همکلاسی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 10:12

راستی بچه ها ایمیل استاد قهرمانی رو کسی نداره؟! الفنشو که معلوم نیست چکار کرده میگه در شبکه نیست! اگر کسی داره تو همین وبلاگ بزاره. مرسی

توی این هیری ویری که همه شوکه شدند تو هم دنبال بازار گرمی خودت هستی ، پسر تو که هم رفتار را پاس کردی و هم آمار را ، حالا که پیغام گذاشتی وای به حالت اگر شنبه نیایی! تا آخر دوره بایکوت می شی!

هم کلاسی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:33

من با استاد تماس گرفتم ظاهرا قصد نداره تغییری بده.خواهشا شنبه هرکی می تونه بیاد.

management سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 13:59

سلام من آمارو نیوفتم ولی از نمره ام راضی نیستم.من هم امتحانمو خوب دادم هم فعالیت کلاسی ام خوب بوده.ولی بودن بچه هایی که بعد از امتحان گفتن می افتن ولی به خاطر پاچه خواری هایی که کردن و با دو تا دولا راست شدن جلوی استاد اسمشون رو برای دوره چهار ماهه در خاطر استاد حک کردند.ولی با این حال با همه کسایی که افتادن همدردی می کنم وشنبه می یام.

امیرحسین سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 14:59

حق هیچکدوم از ما نیست که این درس را بیفتیم. و بابت این درس هم مشروط بشویم ، و هم 72هزار تومن پول اضافی بابت گرفتن دوباره این درس بدهیم.
من با آقای جلیلی موافقم.
ضمناً چرا نظرات من را فیلتر می کنی. سعی کن نظرات همگی بچه ها رو درج کنی. همگی خودشون بالغند میتونن تجزیه تحلیل کنن.

management سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 15:47

خوبه پس شما هم اون یه نفرو می شناسید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 15:53

بچه ها من پایه ام معدل اکثر مون تحت الشعاع همین یه نمره قرار گرفته که جبران کردنش غیر ممکنه واسه
همه مونم معدل مهمه معدل بالای 17 من با این یه درس شده 14خیلی ناراحتم همه ی تلاشمونو باید بکنیم
من هرروز که باشه میام خواهشم اینه هر کسی میتونه بیاد

همکلاسی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 16:11

خدا بخیر کنه. ببین ترم اولی به چه روزگاری دچار شدیم! امیدوارم شنبه خبرای خوبی از دانشگاه بشنویم. ولی ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 16:12

اقا دستت درد نکنه از بابت برنامه کلاسها و تاریخ امتحانات.

برنامه تو سایت دانشکده است ، فقط من و آقاجانی از روی آن رونویسی کردیم.
فقط اینکه فایل pdf محتوی برنامه کلاسی خیلی بدخط بود ممکنه یکی دو تا اشتباه شده باشد.

یه دوست سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 16:14

سلام بچه ها من از دیروز کارم شده غصه خوردن با هزار تا مکافات درس میخونیم زحمت میکشیم که آخرش بشه این؟بچه ها باهامون لج کرده که بگه هیچی بارمون نیست و همه مون بیسوادیم
باید از حقمون دفاع کنیم اون از امتحانش اینم از نمره هاش

یه نفر از افتاده ها چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 12:03

منم تو دام استاد گرفتار شدم . خواهشا ساعت اعتراض و روز دقیق را مشخص کنید. از یکی مسئولین که با هم فامیل هستیم شنیدم که اگر همگی جلوی اتاق رییس دانشکده اعتراض کنیم اثر خواهد داشت. خواهشا درخواست امتحان مجدد و استاندارد کنیم. چون با اون تعداد سوالات همه اولش کپ کردن که توی امتحان کم بی تاثیر نبود. ضمنا یکی راهنمایی کنه چه واحدهایی بگیریم که ترمی را عقب نمونیم.

همکلاسی چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 12:35

من از همه بد شانس ترم با حل ۳۰ تا تست ۷ -۸ سوال و ۲ تا پروژه شدم ۵ وقتی نمره رو دیدم تا یک ساعت مات بودم به لطف استاد با این نمره منم مشروط شدم تو رو خدا یه کاری بکنید؟

بیات چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 12:40

بچه ها به شنبه به رئیس دانشگاه بگید امتحان باطل و سوال ها استاندارد نبود ۸۶ تا سوال آمار اونم تو دو ساعت نیم واقعا شاه کاره -بگین امتحان مجدد برگذار کنن
با نظر آقای جلیلی درباره استاد کاملا موافقم

همکلاسی چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 12:42

سلام منم یکی از افتاده ها هستم ونمی دونم این استاد دیوانه چجوری این نمره رو داده، با اون همه کار کلاسی و حضور در کلاس نباید این نمره رو می داد منم شنبه میام فقط تروخدا ساعتشو اعلام کنید،ممنونم...

هم سلولی چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 16:54

سلام به همگی
من با اعتراض دسته جمعی خیلی موافقم وتا آخرش هستم هر کاری لازم باشه تا حقم را بگیرم انجام میدهم.

همکلاسی چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 17:31

آقا شما به چه حقی نظرات بچه ها را سانسور می کنید ما خود مان راست و دروغ را تشخیص می دهیم .به فرض توانایی تشخیص هم نداشته باشیم اونوقت شما می خواهید واسه ما فتوا بدهید چی خوبه چی بد!

بیات چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 18:48

حق با اکثریت به نظر من اکثر بچه ها با امتحان مجدد موافقند عادلانه ترین راه امتحان مجدد

management جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 18:21

سلام اقای سردبیر من نمیدونم شما با دکترﮁه نسبتی دارید که انقدر طرفداریشو می کنید که ال کردید بل کردید بهش بی احترامی کردید که نمرتون این شده؟اﮔه ملاک نمره دادن ادب و نزاکت بود من خودم تو ﮔروه دوم بودم هیج کسی به این استاد بی احترامی نمی کرد من نمی دونم شما دوره لیسانس رو کجا ﮔذروندید که یه ذره شیطونی بﮁه ها رو انقدر بزرگ می کنید.من خودم اون جلسه تو ﮔروه اول بودم و استاد می تونست با بی توجهی بﮔذره ولی اون شخصیت بﮁه ها رو خورد کرد و مثلا اونا ارشدن ارشد هم شیطونی های خودشو داره خلاصه انقدر طرفداری نکن و با بﮁه ها همدردی کن

management جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 18:29

نا سلامتی ما ارشدیم و انقدر بزرگ شدیم که به خاطر یه افتادن به یه ادم بی شخصیت که حداقل لباس ﭙوشیدنشو از اجنبی ها هم یاد نﮔرفته و هیﭺ جبزی از استادی نبرده مثل بعضی ها خم شیم اﮔه شده باشه امتحانم میدیم , و یا ترم بعد می کذرونیم

جمعی از دانشجویان جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 18:41

به دلیل تعطیلات یک سری از بچه ها بلیط گیرشون نیومده لطفا هر کس فردا رفت دانشگاه به جای غایبین هم اعتراض بنویسند باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد