دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

اعلام نمرات ترم دوم

بررسی مشکلات و مسائل احتمالی نمرات در قسمت نظرات

 خواهشمند است یا اسم واقعی خود را ذکر کنید ، یا اینکه اسم مستعار یکتا بکار ببرید تا نظرات قابل تفکیک باشد.

نظرات 41 + ارسال نظر
سیدحسن سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 16:56

یکی از دانشجویان از نمره درس تطبیقی ناراضی بود. گویا پنج سوال آخر را کامل نوشته اما استاد پنج شوال اول را را برای نمره لحاظ گرفته است

بیات سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 19:03

منم ۵ سوال آخر رو کامل نوشتم و از نمرم ناراضی هستم

امیرحسین سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 22:07 http://aghajani-management.blogfa.com

منم از نمرم اصلا راضی نیستم. از استاد عبدصبور بعید بود اینطوری نمره بدهُ. البته مقصر خودمونیم که استاد عبدصبور را زیادی تحویلش گرفتیم. استاد فقط دکتر علی پناهی. خدا حفظش کنه.

ساتراپ چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 10:02

دمش گرم استاد عبدصبور.من برای 19 خونده بودم،نوزده شدم.اون موقع که سوالات را میده همه میگن :خدا پدر و مادرش را بیامرزد،حالا که نمره ها میاد حرفهایی از جنس دیگه می شنویم.خواهران و برادران مقصر خودمانیم.....عبد صبور نمونه است

B-حیدری چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 10:05

دمش گرم استاد عزیز.به من داده 20.......استاد دوستت دارم به مولا

سیدحسن چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 10:54

چرا بعضی ها نمره تئوری ها دارند، یک بنده خدایی نمره ندارد؟

عاسی چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 15:25

سلام میشه بگید چه درسایی نمراتشون اعلام شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طهرانی چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 15:59

نظرم مثبت فقط وقتشو بیشتر کنید........

امیرحسین چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 16:02

تطبیقی - سیستم های اطلاعاتی و تئوریها نمراتش اعلام شده

و زبان تخصصی

مجید جمعه 31 تیر 1390 ساعت 00:17

باسلام
منم با برادر طهرانی موافقم

قریب جمعه 31 تیر 1390 ساعت 14:18

تطبیقی وmisروفکر میکردم 20میشم اما 18و19شدم اما زیادناراضی نیستم به نظر من باید به فکر نمره بهره وری بوددرضمن نمره تیوری منم نیومده چیکاربایدکرد؟

ما تا به حال فکر می کردیم MIS به همه 20 داده است!!!
بنا به گفته آقای باقری در تماس تلفنی ایشان با استاد سنجری ؛ استاد گفته است که به 80 درصد بچه ها نمره بالای 18 داده است. و به 20 درصد باقیمانده هم بین 14 تا 18 داده است و استاد حرفی از اینکه کسی نمره کمتر از 14 داشته باشد را نگفته است.
احتمالاتی وجود دارد : 1) خانم یزدانی هنوز نمره ها را وارد سیستم نکرده است و ...

ژاژیانی شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 12:04

سلام تا حالا که نمره ها خوب بوده اما کاملا واضح است که حضور در کلاس یا غیبتها در ارزشیابی اساتید محترم تاثیر دارند در صورتی که نباید اینطوری باشد ما مثلا غیر حضوری هستیم

امیرحسین شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 16:54

دوستان نمره بهره وری هم اومد. ظاهرا همه خوب شدند. تشکر از دوستانی که پیگیر بودند خصوصا اقایان طهرانی و قزل. از استاد هم تشکر می کنم.

از جانب ما هم تشکر، مخصوصاً از آقای تهرانی

حمید شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 17:23

بچه ها نمره بهره وری تون چطور بود؟ پایین ترین نمره چنده؟

ملایی شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 20:35

سلام لطفا بالاترین نمره بهره وری هم اعلام کنید تشکر از لطفتون.

... شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 21:05

من ۱۵ شدم

... یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 00:43

چطوری میشه به یه نمره اعتراض کرد؟

سلام
اینطوری : تشریف می برید دانشگاه ، اتاق مسؤل امتحانات، بعد یک فرم اعتراض به امتحان می گیرید ، بعد فرم را تکمیل می کنید ، سپس اعتراض کتبی خود را به مسؤل امتحانات ابلاغ می کنید.
برای اینکه مطمئن بشوید اعتراض جواب می دهد باید چند نفر دیگر را هم با خود هم رای کنید.
حالا به کدوم نمره اعتراض دارید؟ بگویید شما غیرحضوری کاری از کسی بر بیاید!

خاتمی یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 07:48

شاید اولین بار در طول دوره تحصیلاتم بود که از دیدن نمره یک درس اینقدر خوشحال شدم،بر خود واجب می دانم از دوستان نازنینم آقایان علیرضای طهرانی عزیز وآقای قزل که با حسن تدبیر خود لبخند شادی را بر لبان دوستان خود نشاندند،صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.

تشکر ، تشکر ...

حسینی دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 18:27

تطبیقی ۱۸ شدم ولی به ۵ سوال کامل جواب داده بود.بهره وری ۱۶.۵ و MIS هم 20 شدم.

عاسی چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 10:47

سلام بچه ها روی نموداری که صفحه اول سایت هست و نمودار دانشجو رو نسبت به دانشگاه معرفی کرده آیا تغییراتش درسته ؟یعنی همون معدل نیمسالتون رو روی نمودار نشون می ده؟

... چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 14:15

بله درسته من که این ترم واقعاً خوشحالم چون نمودار درسیم صعودیه پیشرفته زیادی داشتم

بیشتر بچه ها خوشحال هستند.
لطفاً یک اسم مستعار برای خود انتخاب کنید تا نظراتتان از نظرا ت بقیه شناخته شود.

سیدحسن چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 14:40

از آقای قزل به خاطر پیگری نمرات گمشده تئوریهای مدیریت تشکر وقدردانی می نماییم.
از طرف جمعی از خوشحال ها.

عاسی چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 15:53

آخه بچه ها من نمی تونم کارنامم رو ببینم چون پول نریختم .ولی نمودارم بالا اومده می خوام ببینم ایا نموداری دانشجو دقیقا همون معدل رو نشون می ده یا نه؟مثلا الان نشون می ده ۱۸.۵ فردا یه دفعه بهره وری رو نیوفتاده باشم؟مرسی که جوابم رو می دید.

سیدحسن چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 22:14

ظاهراً میانگین کل دانشجو را نشان می دهد.
خودتون می توانید برعکس میانیگین بگیرید و x را بدست بیاورید.
MIS یا 20 شدید یا 19 ، تئوری های سازمان احتمال زیاد بالای 18 شدید. استراتژی هنوز نمره اش نیومده.
تطبیقی معلوم نیست ممکنه هر نمره ای بین 14 تا 19 گرفته باشید.
درسهای پیش هم فکر می کند در معدل کل تأثیر نداشته باشد. دوستان نظر بدهند.
معدل ترم قبلتون را هم که دارید . فقط وقتی معدل ترم قبل را با نمرات این ترم جمع می زنید باید معدل ترم قبل را ضرب در هشت کنید و در مخرج عدد هشت را با واحدهای این ترم جمع بزنید.

همکلاسی پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 00:02

حال پیدا کنید سن پرتقال فروش را

لطفاً قوانین وبلاگ را را رعایت کنید . یا اسم واقعی خود را ذکر کنید یا اینکه یک اسم مستعار دائمی برای خود درنظر بگیرید.

طهرانی پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 11:00

سلام.
از تمامی دوستانی که به من لطف دارند ممنونم...از طرف خودم از علیرضا قزل تشکر می کنم چون برای ارتباط مثبت با استاد بسیار زحمت کشید.ولی باید بگم واقعا برای دکتر خیر اندیش متاسفم چون با تهدید به کم دادن نمره ها از جایگاهش سوء استفاده کرد و با نامه تعریف و تمجید فقط راضی به تغییر در نظرشون شدند.به امید اینکه هیچ کسی از جایگاهش سوء استفاده نکنه...ضمنا از دوستانی که قبل از اعلام نمره بهره وری به تصمیم برای دادن نامه ای مبتنی بر پس گرفتن اعتراض و تمجید از استاد به بنده توهین کردندبسیار ناراحتم...البته خوشحالم که نمره ها برای اکثر بچه ها رضابت بخش بود.اما نظرم هنوزم مثبت لطفا وقتشو بیشتر کنید...هه هه هه

قریب پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 13:06

منم ازاقایان طهرانی وقزل بابت زحماتشون تشکر میکنم .

آلیس شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 10:46

بچه ها یک موضوع خوب برای پایان نامه به من پیشنهاد بدهید
با تشکر

ملایی شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 22:06

سلام جا داره از طرف خودم و خانم بهرامی از زحمات آقایان قزل وطهرانی کمال تشکر و قدردانی رو داشته باشم . ظاهرا ما باید هر ترم یه همچین مساله ای رو داشته باشیم ترم قبل آمار بود این ترم هم بهره وری . در هر صورت واقعا تشکر از لطفتون.

عاسی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 11:04

سید حسن نصرالله.....
نمودارهایی که نشون می ده نمودار ترم هست چون این نیمسال معدل دانشگاه اومده بالا.حالا......
بهره وری کسی رو انداخته یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟

نصرالله را از کجا آوردید؟
از کجا آورده اید؟
نمودارها نمودار ترم هست و لیکن نشاندهنده تغییرات معدل کل می باشد. دوستان با توجه به نمودارشان نظر بدهند.

ملایی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 11:58

لطفا یه همکاری کنید از پایین ترین و بالاترین نمره بهره وری اطلاع پیدا کنیم . این که چه کسایی پایین ترین و بالاترین رو گرفتن مد نظر نیست . فقط بشه رنج نمره ها رو متوجه شد .. ممنون

ملایی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 12:03

من فکر می کنم اکثریت دوستان ۱۶/۵ شدن منم ۱۶/۵ شدم

خانم ایکس یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 12:57

خانم ملایی شما دنبال چی هستی؟اگه فکر میکنی معدل الف کلاس هستی اشتباه میکنی.کسانی که معدلشون بالاتر از شماست تعدادشون کم نیست.با این نمره بهره وری معلومه شما نفر پایین تر از نفر بیستم هستی.مباذکت باشه

ملایی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 18:12

من دنبال معدل گیری نیستم معدل الف کلاس هم نبودم و نیستم هر چند همه تلاشم اینه که معدلم و بیارم بالا . ولی یه همچین طرز برخوردی از دانشجویی که داره کارشناسی ارشد می خونه بعیده.. . هر چند نمی شه منکر شد که گاهی این جور افراد مثل شما هم پیدا می شه من اسمشو می ذارم ... بگذریم اگه بخوام مثل شما برخورد کنم اون وقت هیچ تفاوتی بین من و امثال شما نیست . شما این قدر ترسو هستید که حتی اسم واقعیتونو ذکر نکردید پس از یه همچین آدمی نباید توقعی بیش از این داشت .

سیدحسن یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 21:49 http://atu-hrm89.blogsky.com/

لحن همفکری ها مناسب نیست!{-9-}
این مکان فقط برای حل کردن و کم کردن مشکلات است. اجازه ندارید مشکلات را افزایش دهید.

احسانی دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 13:07

روش زندگی....
دو قطره آب که به هم نزدیک شوند، تشکیل یک قطره بزرگتر میدهند...
اما دوتکه سنگ هیچگاه با هم یکی نمی شوند !
پس هر چه سخت تر و قالبی تر باشیم،
فهم دیگران برایمان مشکل تر، و در نتیجه
امکان بزرگتر شدنمان نیز کاهش می یابد...
آب در عین نرمی و لطافت در مقایسه با سنگ،
به مراتب سر سخت تر، و در رسیدن به هدف خود
لجوجتر و مصمم تر است.
سنگ، پشت اولین مانع جدی می ایستد.
اما آب... راه خود را به سمت دریا می یابد.
در زندگی، معنای واقعی
سرسختی، استواری و مصمم بودن را،
در دل نرمی و گذشت باید جستجو کرد.
گاهی لازم است کوتاه بیایی...
گاهی نمیتوان بخشید و گذشت...اما می توان چشمان را بست
و عبور کرد
گاهی مجبور می شوی نادیده بگیری...
گاهی نگاهت را به سمت دیگر بدوز که نبینی....
ولی با آگاهی و شناخت
وآنگاه بخشیدن را خواهی آموخت

طهرانی دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 15:02

نمی دونم چرا پنجاه میلیون رای تو پنج ساعت شمرده می شه ولی نمره پنجاه تا دانشجو تو پنجاه روز تصحیح نمی شه... دکتر شادان رو دیدید از طرف من بهش بگید بابا گرفتار ... بابا مشغله...بابا دکتر...کوتاه بیا ...نمره هارو بیار...

طهرانی سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 13:06

آقای خاتمی بنده هم نسببت به شما ارادت خاصی دارم...ولی به نظر من که دست عجانب و غرب و دسیسه های دشمن در ارتباط...گفتم استاد شادان شبیه نخبه هاستاااا....الانم که دوران نخبه کشیو نخبه دزدیو... بعد انتظار دارید نمرهام زود بیاد ...از همکلاسی های نخبه خودم می خوام بیشتر مواظب خودشون باشند....
آقای حیدری با شما هم هستمااااا ؛ نیست که بیستم آوردی...آب زاینده رودم خشک شده...

وحید جلیلی سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 22:07

با سلام.این طور که من شنیدم میگن دکتر شادان مسافرت خارج از ایران رفتن.دعا کنیم که به استاد خوش بگذره تا به همه نمره خوب بده.
منم به نوبه خودم از زحمات بهترین دوستم آقای دکتر طهرانی تشکر می کنم و آرزو میکنم که به آرزوشون برسن.انشا اله

مجید چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 13:15

پس اینطور که بوش میاد خدا بخواد انشاا... نمره استراتژیک با نتایج ارشد باهم خواهد اومد.الکی هی نریم به سایت سر بزنیم...

علیرضا شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 13:52

با سلام خدمت همکلاسی های عزیز
بعد از پیگیری در مورد نمره های استراتژیک مشخص شد نمره ها بعد از ماه رمضان اعلام خواهد شد. البته جای تعجب هم نیست. مقطع ارشد نمره ها معمولا دیرتر اعلام می شود. به عنوان مثال دانشجویان تربیت مدرس حتی برخی از نمرات ترم 1 خود را نیز اطلاع ندارند. چس نگران نباشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد