دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

کانون بررسی امور مربوط به پایان نامه

کلیه نظرات و مشکلات و پیشنهادات در مورد کلیه مراحل پایان نامه را در این پست همفکری می کنیم.

لینک برکاغذ طرح پایان نامه و استادان مشاور

لینک بر  کاغذ طرح تحقیق proposal

فرم های فوق ممکن است با توجه به ضوابط دانشگاه تغییر کند. یا هم اکنون تغییر کرده است.

برخی موارد از نظرات پس از حذف از بخش نظرات در بخش ادامه مطلب قرار خواهد گرفت.

دانلود آیکون آرم دانشگاه علامه برای ساخت cd اُتوران

جهت دریافت عکس آرم بر روی عکس راست کلیک کنید و گزینه save image as را بزنید

مهمترین سوالات پرسیده شده:

1- تا چه زمانی برای ارائه طرح تحقیق ( پروپوزال) وقت داریم؟

2- از کجا و چطور مطمئن شویم که موضوع مورد علاقه مان برای پژوهش تکراری نیست؟


پاسخ های ارائه شده توسط دوستان:

2- جستجوی پایان نامه های ثبت شده در پایگاه ایران داک

نظرات 11 + ارسال نظر
آلیس سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 01:23

من ازتمام بچه هایی که برای این وبلاگ زحمت کشیدن واقعاً تشکر می کنم و می خوام از نظرات بچه ها برای انتخاب موضوع پایان نامم استفاده کنم و بدونم برای شروع از کجا باید استارت کارمو بزنم، بازم متشکرم

:D سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 16:40

To Alise:
من فکر میکنم برای شروع تو سایت های Emerald و science direct ژورنال های مدیریت منابع رو نگاه کنی و موضوع هایی که برای سال های اخیره رو بررسی کنی بتونه بهت کمک کنه.

علیرضا شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 12:46

با سلام. بچه ها همه میتونین برای اینکه از پایان نامتون حمایت مالی و معنوی بشه اولویت های تحقیقاتی سازمان های مختلف رو از سایت دانشگاه بردارید و بررسی کنید. موفق باشید

رحمتی دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 19:14

مرحله بعد از انتخاب موضوع چیه؟
بعد از انتخاب موضوع باید صبر کنیم تا موضوع انتخابی توسط دانشگاه تایید بشه یا میتونیم طرح پروپزال رو هم بنویسیم بعد برای تایید به دانشگاه ارائه بدیم؟
با تشکر

قریب چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 17:52

با سلام اگه بطور اتفاقی موضوع انتخابی تکراری بود اشکالی داره؟تا کی برای ارایه طرح وقت داریم؟

:D پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 12:36

بله باید صبر کنید موضوع تصویب بشه شاید تکراری باشه! ولی بهترین کار اینه که بعد انتخاب موضوع مدل های مفهومی اش رو بررسی کنید چون تو پروپوزال تنها چیزی که نگا میکنن مدل مفهومیه و اگه مدلی نداشته باشه تو دردسر می افتین!
اگه خیلی تکراری باشه قبول نمیکنن، سایت ایران داک رو چک کنید و با یه استاد صحبت کنید بهتون میگن تکراریه یا نه برای ارائه طرح هم هرچی زودتر بهتر !

خیلی تشکر از اینکه مشکلات دیگران را حل می کنید.و اطلاعات تخصصی ارائه می دهید.

پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 12:40

آقای بهاالدینی فی لتر نظرات رو بردارید! هر نظری باید منوط به تایید شما باشه؟؟ این کار هم روند همکاری رو کند میکنه و هم وبلاگ رو از حالت گروهی درمیاره !

ملایی پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 18:13

سلام این طور که من اطلاع پیدا کردم موضوع تکراری نباید باشه یکی از دانشجوهای ورودی 88 بعد از اینکه موضوعش رو تصویب هم کردن و بعد از سه ماه که فصل سه پایان نامش رو داشت می نوشت از دانشگاه بهش اطلاع دادن که موضوعش تکراریه و باید عوض کنه حالا بماند که این مساله نباید بعد ار چهار ماه اتفاق بیافته ... باید موضوعتون رو تو ایران داک جستجو کنید که تکراری نباشه اما نمی دونم این کار رو خود دانشگاه هم انجام می ده یا نه؟

:D پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 23:27

چرا باید خودمو معرفی کنم؟ من دارم از یه اسم مستعار استفاده میکنم و از خط قرمزی نگذشتم که نظرم رو فیل تر کردید !!! آقاجون اینجا وبلاگ شخصی شما نیست که همه چی رو شما تایید کنید !

قریب یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 14:42

باسلام اگه امکانش هست یکی از خانوما یا اقایون که به مراحل تهیه پروپوزال اشراف داره یه شماره تماس بزاره تا اشخاصی مثل من که شرایط رفت وامد به کلاس رو ندارن بتونند از اطلاعات اونا تا زمان تصویب طرح استفاده کنندچون گاها سوالایی پیش میاد که فکرمیکنم این پروسه پرسش وپاسخ براش وقت گیرباشه.
امروز7.10من موضوع پایان نامه رو انتخاب کردم اقدام بعدی چیه؟این یه نمونه ازاون سوالاست.متشکرم.

سعی کنید حتماً کلاس روش تحقیق استاد طاهرزاده را شرکت کنید. مخصوصا کلاس 17.7.90 را شرکت کنید، موضوع انتخاب شده تان را هم به همراه بیاورید تا استاد نیز نظرش را بگوید. ضمناً یک طرح تحقیق اولیه بنویسید و تحویل دهید ، اگر طرح تحقیق تصویب شد ، سپس می توانید پروپوزال اصلی را بنویسید.

م چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 16:23

این ایمیل اگر سوالی در مورد پایان نامه دارید
با سریعترین زمان و بهترین پاسخ علمی راهنمایی میکنه.

ganj22@gmail.com

شمارشو از خودش بگیرید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد