دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

نظر سنجی عدم انتخاب درس سمینار

با توجه به تاکید دانشکده در انتخاب تمامی واحدهای ارائه شده و از آن طرف سنگین بودن این حجم از دروس ، و نا مشخص بودن اینکه آیا درس سمینار 1 و 2 در ترم بعد ارائه می شود یا نمی شود.


نظرسنجی انجام می شود مبنی بر اینکه چه افرادی نمی خواهند یا نمی توانند درس سمینار را انتخاب کنند(فقط دانشجویان آموزش محور).

 تا سریعا تصمیم گیری و با مسولین دانشگاه مذاکره شود.

لطفا اطلاعات خود را ذکر کنید و حتی اگر درس سمینار را هم اینک انتخاب کرده اید و نگران یا پشیمان هستید را ذکر کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
خاتمی یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 12:14

با سلام خدمت همه دوستان،من میگم سمینار 1 و 2 را ترم بعد بگیریم البته اگه ترم بعد ارائه بشه و دیگر اینکه محدودیتی برای انتخاب در ترم بعد نباشه چون شنیدم برای یک ترم حداقل باید 7 واحد انتخاب کنیم.....متشکرم

ملایی یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 14:07

سلام شاید این سوال خیلی از دوستان باشه که پایان نامه و سمیناری که قایدتا باید ترم چهارم ارایه بشه چرا ترم سوم ارایه شده و حال باید چه کار کرد؟
طبق صحبتی که با خانم ولی زاده در این زمینه داشتم ایشون فرمودند که ما اکثر واحد ها رو گذروندیم و این دو درس این ترم ارایه می شه و افراد باید این دروس را بردارند ولی در مورد افرادی که پژوهش محور بوده و پایان نامه دارند می توانند تا پایان ترم ارایه بدهند و دفاع کنند ولی اگر نخواهند چون پایان نامه دست خودمونه می تونیم ترم بعدی دفاع کنیم که در این صورت ترم بعد فقط موظف به پرداخت شهریه ثابت هستیم و توصیه ای که شد این بود که این درس انتخاب بشه چون پروسه زمانی خاص خودش رو داره ولی دفاعش می تونه ترم بعدی انجام بشه در مورد افراد آموزش محور که باید سمینار بگذرونند هم گفته شد در صورت انتخاب استاد اگر این ترم نمره را ارایه داد که هیچ اگر نمره نداد می مونه برای ترم بعد .

قریب دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 14:08

چه جوری میشه متوجه شد که اموزش محور هستیم یا بایان نام داریم از اموزش سوال کردم میگه تو سایت زده اما من ندیم میشه راهنما یی کنید.

بهاءالدینی دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 18:19

سلام
آموزش محورم ، چون موقعی که انتخاب رشته کردم صرفاً به خاطر مسئله مالی و پرداخت پول کمتر بابت شهریه انتخاب ششم را علامه نیمه حضوری آموزش محور و انتخاب هفتم را پژوهش محور زدم.
بعد پشیمان شدم و حتی شک کردم که ممکن است در سیستم دانشکده اشتباهی پژوهش محور ثبت شده باشم بنابراین بدنبال این موضوع گشتم که من چه هستم؟
و فقط حواله برای ماه آینده و ترم اینده شنیدم.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

اما این حق دانشجو است که از ترم چهار استفاده کند. و هیچ کس نمی تواند دانشجو را مجبور کند که حتماً سه ترمه واحد هایش را تمام کند.
و این اتفاق که برای ما رخ داده فقط یک فرصت و یک امکان برای دانشجویان زرنگ است تا بتوانند زودتر تمام کنند.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
بدنبال دکتر حسین پور مسول گروه مدیریت و آقای چرمی مسول رشته گشتم ولی ایشان را نیافتم.

ملایی دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 22:09

شهریه آموزش محور و پژوهش محور تفاوت مالیش فقط تقریبا دویست تومنه در ضمن تو گزینش انتخاب رشته ظرفیت پژوهش محور سریعتر پر می شه شما باید اول پژوهش محور می زدید یا اگر اول آموزش محور زدید دیگه انتخاب پژوهش محور کار اشتباهی بوده

ملایی دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 22:32

از طریق کد رشته قبولیتون هم می تونید متوجه بشین اگر زده باشه متمرکز یعنی پزوهش محور هستین و پایان نامه دارین.

طهرانی سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 08:23

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز...
به نظر من بهتر که تمامی واحدها همین ترم گرفته بشه...اما از اون طرف باید بگم دانشگاه حق نداره دانشجویان را مجبور به گرفتن همه واحد ها می کرد...شاید یکی نتونه همش رو بگیره...

امیری مقدم سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 21:07

سلام
آقا ما ها که پیش داریم ۱۶ واحد بهمون دادن ولی تو سیستم بالای ۱۴تا نمیشه برداشت.ماشالا تلفن دانشکدم اونقد شلوغه که نمیشه تماس گرفت بعد از سالها هم که موفق میشیم کسی پاسخگو نیست.اگه کسی دانشکده رفت مشکل ما رو مطرح کنه.یا لطف کنه یه خبری بده تا اسم درسو بدیم دستی واسمون وارد کنن.
ممنون

پارسدار چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 14:24

بچه ها بردارین همه رو زودتر تموم کنید.

ژاژیانی شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 20:56

سلام اینکه حتما همه واحدهارا باید همین ترم گذروند نشان از بی برنامگی دانشکده داره خیلی از بچه ها شاغلند اگه این ترم همه واحدها را بردارن باید فقط فکر پاس کردنشون باشن ونه معدل بالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد