دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

چهارمین روز درسی ترم سوم

در این روز سه استاد به تدریس سه درس پرداختند:

1- سمینار آموزش محور ، 2- تحقیق در عملیات ، 3- سمینار تحقیقی در مد منا انسانی


ادامه مطلب ...

اطلاعیه استاد بودلایی جهت درس برنامه ریزی استراتژیک

مضمون پیغام استاد بودلایی به شرح زیر است:

دانشجویانی که نتوانسته اند پایان نامه مناسب جهت نقد و بررسی بیابند ، نگران نباشند. استاد به ایشان مقاله جهت ترجمه می دهد.

ارسال شده توسط آقای قزل

اولویت های پژوهشی پالایشگاه تهران در حوزه منابع انسانی

اولویت های پژوهشی پالایشگاه تهران در حوزه مدیریت منابع انسانی
-    طراحی الگوی یا سنجش اثر بخش آموزش-    بررسی مسائل انگیزشی در حوزه آموزش-    مطالعه تطبیقی و بهینه کاوی دوره های آموزش حین خدمت-    بررسی تاثیر آموزش بر عملکرد فردی-    بررسی تکنیکهای مختلف آموزش مدیران-    مدیریت استرس-    مدیریت انگیزش-    عوامل موثر بر فرسودگی شغلی کارکنان عملیاتی-    عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری-    سیستم اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی-    چالشهای خصوصی سازی پالایشگاه در حوزه منابع انسانی-    تاثیر خصوصی سازی پالایشگاه بر ساختار سازمانی-    مدل مدیریت عملکرد کارکنان، واحدها، سازمان-    مدل انتخاب و ارتقاء مدیران و کارکنان-    مستند سازی تجارب-    رضایت شغلی کارکنان-    طراحی محتوای پرتال پالایشگاه در حوزه منابع انسانی-    ارزیابی عملکرد کارکنان-    مدیریت استعداد-    شایسته سالاری-    کار تیمی-    فرهنگ سازمانی-    نیاز سنجی آموزشی-    تحلیل وظایف مدیریت منابع انسانی در پالایشگاه-    کارت امتیازی منابع انسانی
ارسال شده توسط استاد بودلایی از طریق آقای قزل

سومین روز درسی ترم سوم17مهر90

1- کلاس روش تحقیق با حضور پرشور دانشجویان مشتاق در ساعت 10 تا 12 برگزار شد. مطالب گفته شده توسط استاد بصورت کلی همان مطالب جلسه قبل بود. برای جلسه بعد عناوین پایان نامه خواسته شده را به همراه فرضیه های پژوهش به همراه داشته باشید.

2- کلاس بررسی مسائل مدیریت دولتی برگزار شد. اتفاق خاصی رخ نداد.

3- کلاس استاد بودلایی بصورت بسیار شاد و مفرح روی داد. استاد بودلایی مجموعه تعدادی پایان نامه را در اختیار دانشجویان قرار داد. متقاضیان ایمیل خود را اعلام کنند تا برایشان ارسال شود. حجم کلی این پایان نامه ها بیش از 1 گیگ می باشد. تکلیف دانشجویان جهت کار پژوهشی این درس بدین صورت است که در گروه چهار نفری یک پایان نامه فارسی موجود در کتابخانه دانشکده را خلاصه نویسی و نقد کنند و سپس از دو جلسه دیگر در کلاس ارائه دهند. موضوعات در درون هر گروه 3654 و  3647 تکراری نباشد. اما تکراری بین دو گروه بلا مانع است. پایان نامه های ارائه شده توسط استاد ربطی به کار پژوهشی کلاسی ندارد و استاد به خاطر خودمان این پایان نامه ها را به ما هدیه داده است.

دومین روز درسی ترم سوم 3مهر 1390

1- کلاس روش تحقیق دکتر طاهر پور از ساعت 10:30 تا 12:15 برگذار گردید. طرح درس منتشر شد. فقط یکی از دانشجویان گروه پیشنیاز در این کلاس حاضر شد. بقیه از گروه مرتبط بودند. با توجه به اینکه درس امروز در مورد مقدمات پژوهش و انتخاب عنوان مناسب برای پایان نامه بود ، برای جلسه آینده یک عنوان مناسب را برای پایان نامه انتخاب کرده و به همراه داشته باشید.

کتاب منبع معرفی شده جهت این درس : روش تحقیق در علوم اجتماعی کیوی و کامپنهود ترجمه نیک گهر می باشد.


2- کلاس درس بررسی مسائل مدیرت دولتی دکتر عباس زاده در هر دو گروه ساعت 1 تا 3   و   3 تا 5 برگذار شد. شرح درس را از اینجا دانلود کنید . برخی از مطالب جلسه اول در درس امروز تکرار شد. بارم بندی نمره پایان ترم شامل 10 نمره از کتاب ، 3 نمره نقد یک کتاب در مورد مدیریت دولتی (چند کتاب پیشنهاد شد)، 5 نمره کار کلاسی (تهیه یک مقاله مروری) و 2نمره حضور فعال در کلاس می باشد. دانشجویان پس از انتخاب موضوع مقاله و انتخاب کتاب مرتبط برای نقد و تعیین زمان محتمل جهت ارائه آنرا  از طریق قسمت نظرات همین وبلاگ ثبت کنند. زیرا استاد لیست تایپ شده آنرا برای جلسه ی بعد خواسته است. همچنین چهار نفر (دو نفر در گروه یک و دو نفر در گروه دو) برای ارائه در جلسه آتی آمادگی خود را اعلام کنند تا امکان ارائه کلیه همکلاسی ها در چهار جلسه باقیمانده فراهم باشد. جزئیات تکمیلی را در صفحه مربوطه بخوانید.


این لینک فقط در ساعات اداری قابل دسترسی است3- کلاس درس مدیرت استراتژیک منابع انسانی فقط برای گروه ساعت 1 تا 3 برگذارشد. و استاد بودلایی به دلیل مشکل زمانی برگذاری جلسه گروه دوم را به آینده موکول کردند. همچنین ساعت تشکیل کلاس بعدی در تاریخ یکشنبه17/3/90 بصورت گروه دوم در ساعت 8 صبح تا 10 و گروه اول در همان ساعت قبلی یعنی 1 تا 3 خواهد بود که هنوز این تغییر کاملا قطعی نشده است. از شرح درس جلسه اول گروه اول اطلاع خاصی در دست نیست. همچنین کتاب منبع توسط استاد تغییر یافته است. منبع جدید این درس : «استراتژی منابع انسانی» دکتر اعرابی و دکتر مرجان فیاضی انتشارات ایزایران تعیین شد. در کل 126 صفحه به قیمت 2200 تومان می باشد.

کار عملی را که هر دانشجو در این درس باید انجام دهد شامل تهیه یک نقد از یک پایان نامه دروه کارشناسی ارشد یا دکترا در مورد برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی است. این نقد بصورت یک پاورپوینت ( تقریباً 11 اسلاید) تهیه شود. پسورد ورود به بانک های اطلاعاتی توسط استاد اعلام شده است، که با تشکر از دانشجو خانم منتظری از هر کجای ایران نیز می توانید مقاله و پایان نامه سرچ کنید.