دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

جهت کلاس سمینار تحقیقی در مدیریت منابع انسانی (خانمها):

جهت کلاس سمینار تحقیقی در مدیریت منابع انسانی (خانمها):
خانم هاا تا الان که ایمیلی از استاد بابت ترجمه مقاله زده نشده.

همینطور از ۲۰ تا ایمیلی هم که به من دادید فقط ۱ نفر !  خلاصه اش را  فرستاده. قرارمون تا سه شنبه بود. بجنبید!

ارسال شده توسط خانم منتظری

نظرات 10 + ارسال نظر
عظیمی یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 10:37

سلام خانم منتظری می شه ایمیلتون را بذارید.

صحابی یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 13:01

سلام و خسته نباشید
آقا من به آدرس شما نمی تونم mail بفرستم لطفا به mail من چند تا از پایان نامه هایی که راجع به دولت الکترونیک هست رو بفرستید.(برنامه ریزی استراتژیک)
ممنون

منتظری یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 15:46

خانم عظیمی خلاصه شما رسید. اما آدرس میل من :
montazeri.reyhaneh@gmail.com

بهاءالدینی دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 05:52

آقای صحابی , علیک سلام
یک چیزهایی را برایتان فرستادم.
اگر ناکافی بود باز هم در خدمت هستیم.

شاهولایتی جمعه 13 آبان 1390 ساعت 10:47

سلام میشه زحمت بکشید و برای من چند تا پایان نامه در مورد پاداش بفرستید. با تشکر

کریمی نیا شنبه 14 آبان 1390 ساعت 12:03

سلام خانم منتظری از مقاله های انگلیسی سیمنار چه خبر ؟ خلاصه ها را کی ارسال می کنید با تشکر

منتظری یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 15:37

خانم شاهولایتی تا اونجایی که من نگاه کردم پایان نامه ای راجع به پاداش پیدا نکردم! البته تعداد پایان نامه ها زیاده بر حسب موضوع هم طبقه بندی نشده ممکنه من ندیده باشم.


خانم کریمی نیا والا هنوز هیچ ایمیلی از استاد برای من فرستاده نشده!
خلاصه ها رو هم تا اواخر این هفته صبر کنید تا یه سری ها که نفرستادن بفرستن. چون کلاس بعدی ۲۸ هست فک نکنم دیر بشه. بازم اگه خاستید بگید براتون میفرستم/

بیات یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 23:42

سلام
خانم منتظری من خلاصه فصل دوم رو براتون میل کردم

منتظری شنبه 21 آبان 1390 ساعت 20:06

سلام
خلاصه ها رو تا جایی که دریافت کردم برای افرادی که خلاصه شون رو فرستادن ایمیل کردم. اگه به دستتون نرسید و یا به مشکلی برخوردید اطلاع بدید.

امیری مقدم چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 11:09

باسلام خدمت محضر دوست ارجمند جناب بهاءالدینی
در رابطه با درس سمینار تحقیقی در مدیریت منابع انسانی ،اگه خلاصه ای از جانب دوستان دریافت کردید،لطفا برای بنده هم ارسال کنید.
با تشکر
M.AMIRIMOGHADDAM@GMAIL.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد