دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

نمرات درس بررسی مسائل مدیریت دولتی اعلام شد

عصر امروز نمرات درس بررسی مسائل مدیریت دولتی وارد سیستم سما شد. گفته شده است نمرات این درس هفته گذشته در اختیار دانشگاه قرار گرفته است. همچنین یک منبع آگاه اعلام کرد که هشت نفر از پنجاه نفرمان در این درس موفق به کسب نمره قبولی نشده اند. این منبع آگاه افزود نمرات درس تحقیق در عملیات نیز چهارشنبه گذشته به دانشگاه تحویل شده است و تعداد قابل توجهی از همکلاسی ها به موفقیت نمره قبولی نائل نیامده اند. در مورد تعداد این افراد و اسامی دقیق این افراد هنوز اطلاع دقیقی در دسترس نیست.

نمرات درس سمینار تحقیقی و سمینار1و2 اعلام گردید

دقایقی قبل از ظهر امروز نمرات درس سمینار و سمینار 1و 2 وارد سیستم سما گردید.

ادامه مطلب ...

نمره درس برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی اعلام شد

صبح امروز نمره درس برنامه ریزی استراژیک توسط چند نفر از همکلاسی ها در سامانه سما مشاهده شد. قابل توجه است که نمره این درس فقط در قسمت چاپ کارنامه (کارنامه جدید) قابل روئیت است و در قسمت کارنامه کامل نمره آن درج نشده است.

اطلاعیه

درگذشت مادر گرامی استاد عزیزم دکتر داوود حسین پور را تسلیت عرض نموده و از درگاه یزدان پاک برای آن مرحومه مغفرت و برای بازماندگان صبر طلب مینماییم

ارسال شده توسط آقای قزل

تحلیل عاملی با نرم افزار لیزرل

برگرفته از کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری، تالیف دکتر زهره سرمد، عباس بازرگان و الهه حجازی. 1376، موسسه نشر آگه، تهران. منبع انتشار مطلب.

به منطو پی بردن به متغیرهای زیر بنایی یک پدیده یا تلخیص مجموعه ای از داده ها از روش تحلیل عاملی استفاده می‌شود. داده های اولیه برای تحلیل عاملی، ماتریس همبستگی بین متغیرها است. تحلیل عاملی، متغیرهای وابسته از قبل تعیین شده ای ندارد. موارد استفاده تحلیل عاملی را به دو دسته کلی می‌توان تقسیم کرد: 
الف) مقاصد اکتشافی   ،   ب) مقاصد تاییدی
موارد استفاده اکتشافی نیز به دو رویکرد کلی تقسیم می‌شود:

ادامه مطلب ...