دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

نمرات درس بررسی مسائل مدیریت دولتی اعلام شد

عصر امروز نمرات درس بررسی مسائل مدیریت دولتی وارد سیستم سما شد. گفته شده است نمرات این درس هفته گذشته در اختیار دانشگاه قرار گرفته است. همچنین یک منبع آگاه اعلام کرد که هشت نفر از پنجاه نفرمان در این درس موفق به کسب نمره قبولی نشده اند. این منبع آگاه افزود نمرات درس تحقیق در عملیات نیز چهارشنبه گذشته به دانشگاه تحویل شده است و تعداد قابل توجهی از همکلاسی ها به موفقیت نمره قبولی نائل نیامده اند. در مورد تعداد این افراد و اسامی دقیق این افراد هنوز اطلاع دقیقی در دسترس نیست.

نظرات 8 + ارسال نظر
هم کلاسی 2 یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 19:22

دوستان این چه وضع نمره دادن این ترم استادا قاطی کردن انگار!!!
من بررسی مسایل افتادم ایمیل استاد را دارین به من بدین یا دست جمعی اعتراض بدیم اگر موافقین. معدل من شدیدا اومده پایین واقعا بی انصافیه درس به این راحتی رو ادم بیافته.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 20:45

سلام خسته نباشید بچه ها اگر شما هم مثل من از نمره سمینارتون راضی نیستید بیاید اعتراض بزنیم .انگار اصلا نمره کار عملی را در نظر نگرفته

همکلاسی محترم بهتر می بود این نظر را در پست خودش یعنی اعلام نمره سمینار قرار می دادید. ضمنا اگر یه اسمی هم می نوشتید بد نبود.
پاسخ دهنده: بهاءالدینی

همکلاسی یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 21:08

سلام من به استاد میل زدم و گفت که نمره من در ورقه ۱۱ است آخه چرا؟ یعنی میتونه بالاتر بده؟؟ این چه وضع نمره دادنه آخه؟؟

طهرانی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 09:05

حاج آقا بهاالدینی به نقل از یه منبع آگاه تر باید بگم که نمره درس تحقیق در عملیات امروز تحویل دانشگاه داده می شه...ضمنا اگر استاد بخواد نمره ورقه رو بده فکر کنم طبق علم آمار ۵ تا ۱۰ نفر قبول شده باشند دو روز گذشته هر کی ایمیل زد جوابشو گرفت... ضمنا حاج آقا انقدر وقتشو زیاد نکردید که ترم تموم شد...

خاتمی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 11:34 http://good1012.blogfa.com

با سلام
با اینکه تحقیق در عملیات نمره خوبی گرفتم ولی جهت احقاق حق دوستان خوبم خیلی دوست دارم در کنار شان باشم.اگه لازم باشه مسیر 12 ساعته با اتوبوس را با اشتیاق طی میکنم و پای اون برگه اعتراضی را امضا مینمایم و در تجمع اعتراض آمیز شما دوستان شرکت میکنم.مخلص همه دوستان گلم خصوصا تهرانی عزیز

ملایی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 13:40

خیلی بی انصافیه که این طوری نمره دادن چه سمینار چه برسی مسایل و چه پژوهش نمودار معدل من خیلی افت کرده

منتظری دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 14:31

سلام
دانشجویانی که به نمره پژوهش اعتراض دارند لطف کنند فردا ساعت 10 دانشگاه باشن.
اگر به هر دلیلی نمی تونید بیاید اسم تون رو بگید که جزو کسانی که اعتراض دارند بیاریم.
ممنون

طهرانی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 15:27

مرسی آقای خاتمی... نمی دونم آقای دکتر شهبازی چه فکری کردند که اینطوری عمل کرد....واقعا 23 نفر افتاده و تعداد بسیار زیاد 12 چه معنی میده آقای دکتر؟؟!!!! یعنی سیستم آموزشی مشکلی نداشت؟ امتحانتون مشکلی نداشت؟ زمان کلاسها کم نبود؟؟؟غیبتای شما تاثیر نداشت... خوب نبود ترم آخری بودن آدما دیده می شد؟!! بهتر نبود شرایط زندگیشون و شهرشون هم دیده می شد؟؟؟ بهتر نبود معدلشون دیده می شد؟!!! یکی به من بگه عدالت یعنی چی ؟!! اگه به این میگن عدالت من فردا میرم راهزنی قاچاچی ای چیزی می شم... یعنی واقعا اسیب انداختن این همه آدم رو در نظر نگرفتید؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد