دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

درخواست برای اجتماع عمومی

بدینوسیله اعلام می شود تعدادی از همکلاسی ها در مورد وضعیت درس تحقیق در عملیات در تاریخ فردا (سه شنبه ) 2/11/90 ساعت 10 صبح در دانشکده اجتماع می کنند و در مورد مذکور به رای زنی و ... می پردازند. کلیه افرادی که نسبت به وضعیت درس تحقیق در عملیات اظهار نظری دارند حاظر شوند . در صورت معذوریت از حضور، بصورت تلفنی به دیگر همکلاسی ها اختیارات لازم را بدهند.

از طرف دو نفر

نظرات 7 + ارسال نظر
طهرانی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 15:38

من واقعا از یه سری از همکلاسی های عزیز تعجب می کنم!!!!
آخه خانم محترم یا آقای محترمی که نشستی بقل ایران رادیاتور نمیای بیرون سردت نشه...خواهر من ، برادر من شاکی بودن راجب یه نمره که کافی نیست...کلی آدم زنگ زدن می گن من سمینار 12، 13، 14 شدم!!! بعد تعجبم میکنه!!! ولی واسه خودش حرکت نمی کنه...اگه برای شما مهم نیست واسه ما مهم باشه... بابا جراتم چیز خوبیه!!! واقعا می ترسید که نمرتون کمتر بشه ؟!!! واقعا این طوری حق گیری می کنید!!! بابا دم شما گرم...
حالا به دوازده تحقیق افتخار کنید و واسش هیچ کاری نکنید...23 نفرم که افتادند رو نبینید...
من رو که 15 مسائل راضی نکرد و اعتراض می زنم ...حالا خود دانید

ملایی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 17:27

منم برای سه تا درسم اعتراض می زنم چون برای سمینار ۱۸ حق من نبود استادی که یه هفته قبل امتحان مقاله برای ترجمه ایمیل می زنه ( علاوه بر ترجمه تایید شده) باید تو نمره دادن عادلانه عمل کنه و همه جوانب رو در نظر بگیره حالا بررسی مسایل و پژوهش که دیگه جای خود داره
ای کاش می دونستیم اساتید بر چه مبنا و اساسی نمره می دهند

وحید دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 17:42

فکر میکنم ۹۰/۱۱/۱ گذشته باشه.اینطوری میخواهیم از حقمون دفاع کنیم؟

بطهایی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:22

من هم شدیدا اعتراض دارم... هر کاری ام که لازمه انجام بدیم

بیات دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 22:02

با نظر آقای تهرانی موافقم یه سری از بچه ها خیلی توقعشون پایین واقعا متاسفم من که به همه نمره ها اعتراض دارم.

شاکری دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 22:36

منم کاملا با شما موافقم باید یه کاری بکنیم

حسن باقری سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 01:23

با سلام خدمت همه دوستان
به نظر بنده اعتراض باید اساسی باشد و ما باید به سمینار ۱ و ۲ و سمینار تحقیقی و تحقیق در عملیات اعتراض بدیم و این اعتراضمان را به رئیس دانشگاه علامه در دهکده المپیک نیز برسانیم چون همانطور که شما عزیزان نیز مثل بنده در این سه ترم متوجه شدید این است که اکثریت استادان و کارکنان دانشگاه نسبت به واژه نیمه حضوری حساسیت دارند و به دانشجویان نیمه حضوری بعنوان یک فرد تنبل و کم تلاش نگاه می کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد