دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

نیاز به پیگیری بیشتر

با این روش پیگیری امید به تغییر بسیار کم است.

عزیزانی که پیگیری این نمره را دارند به ده نفر نیز نمی رسند


به ادامه مطلب توجه کنید:

با سلام خدمت دوستان و همکلاسی های عزیز

خواستم خدمت دوستان عرض کنم که شاید خیلی ها منتظر بهبودی در نمره درس تحقیق در عملیات هستند باید خیلی صریح خدمتان عرض کنم بنده به شخصه که از نزدیک این موضوع را پیگیری می کنم باید بیان کنم که با این رویه فعلی نتیجه ای نمی گیریم. با توجه به اینکه تقریبا حدود سی دقیقه تلفنی با استاد صحبت کردم امید به تغییر بسیار کم است. حداقل با این روش پیگیری این بار نتیجه ای  نمی گیرم. آمار جالبی که در این درس وجود دارد و بسیار دقیق است بیان کننده این موضوع که 27 نفر در این درس مردود شدند و 13 نفر نمراتشون 12 و 12.5 شده و دونفر 13 از تمامی 53 نفری که در آزمون شرکت کردند...این آماری که خدمتان عرض می کنم وقتی جالب می شود که عزیزانی که پیگیری این نمره را دارند به ده نفر نیز نمی رسند که به شخصه از تک تک آنها تشکر می کنم و این موضوع بیان کننده این مطلب است که خیلی از عزیزانی که این ترم از نمرات خود ناراضی هستند که بنده خوب می دانم این نارضایتی در دروس مختلف می باشد و  فقط  به درس تحقیق در عملیات محدود نمی شود ... انگیزه این جانب راهی برای یافتن تفکر خیلی از دوستان در موارد فوق می باشد که به چه نتیجه ای رسیدند؟!!

چرا دوستانی که از زمان کار و زندگی خود می زنند باید برای تمامی افراد کلاس تلاش کنند؟؟؟

اگر به دنبال نمره خودشان باشند فکر نمی کنید زودتر به نتیجه می رسند؟؟؟

واقعا آنقدر دسترسی آدمها به اینترنت کم است  که هیچ نظری در مورد چنین مشکل بزرگی در وبلاگ ندارند؟؟؟

امیدوارم تغییر رویه و خلق ایده های جدید و همکاری و همیاری دوستان نتیجه و خاطره مثبتی در اواخر دوره ارشد رقم بزند.

با آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی مراحل زندگیتان

دوست و همکلاسیتان-طهرانی

نظرات 14 + ارسال نظر
همکلاسی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 16:44

درود بر اقای طهرانی

بیات یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 17:59

با سلام جناب آقای طهرانی و سایر دوستانی که ساکن تهران هستید لطف کنید یه روزی رو مشخص و اعلام کنید تا ما هم که شهرستانی هستیم بتونیم بیایم دانشگاه و یک اعتراض جمعی داشته باشیم چون اکثر بچه های شهرستان هم از نمره هاشون ناراضی هستن. با تشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 18:57

با سلام
لطفا دوستان همکاری منید تا بشه یک تغییراتی ایجاد کنیم و حداقل نمره ای رو که حقتونه رو بگیرید. تشکر

آقای حیدری بهتر می بود اسمتون را هم می نوشتید

طهرانی دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 00:46

تشکر.یه جلسه با استاد صبح روز دوشنبه داریم...اگه واقعا به نتیجه نرسیم این خواهش رو از همه دوستان خواهیم داشت...

عظیمی سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 12:25

سلام همکلاسی های عزیز من این درس با 12.5 پاس شدم ولی ناراضیم چه برای خودم چه برای همکلاسیام که تو این ترم اخری گرفتار شدن.به نظر من شما باید به دنبال درخواست ارائه این درس در این ترم باشید.

همکلاسی سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 15:22

آقای بهائدینی لطف کنید وبلاگ رو به روز کنید

بهائالدینی: یعنی چه کارش کنم؟

همکلاسی چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 16:43

واقعا برای دوستان و همکلاسیان خودم متاسفم که با وجود دوهفته از اعلام نمره تحقیق در عملیات هنوز بسیاری از انها هیچ اقدامی نکرده اند. حتی از درج اعتراض خود در وبلاگ هم امتناع کرده اند. ان هم در شرایطی که این یک درس برای اکثریت دوستان حکم فارغ التحصیلی را دارد. اما با این وجود جای تعجب دارد که...
امیدوارم همیشه موفق باشند.

ابن یامینی چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 21:42

با سلام
دوستان ازتون خواهش میکنم هر کسی به نمره ی هر درسی اعتراض داره خودش شنبه صبح ساعت10 بیاد دانشکده با تلفن زدن به مسئولین و اساتید هیچ نتیجه ای نمی گیریم تعطیلات عید نزدیکه و مسئولین هنوز هیچ کاری انجام ندادند و دروس بررسی مسایل و پژوهش ارائه نمیشه نمیدونم چطور عده ی زیادی از دوستان انقدر بیخیال از موضوع میگذرن. برای درس بررسی مسائل که 8نفر افتادن فقط من و یکی از دوستان هستیم که پیگیری میکنیم 6نفر دیگه کجان؟؟؟من باید لیست و ببینم بهشون خبر بدم که افتادن!!! یاخواهش کنم تشریف بیارن دانشکده!! میدونم عده ای از دوستان شهرستان هستن اما این انتخاب خودشون بوده که تهران تحصیل کنن فکر کنید کلاس دارین شنبه یا امتحان دارین از یه ترم دیگه خوندن سختره یه روز تشریف بیارین دانشگاه!!!

فعلا روز شنبه برای اعتراض کنسله. هر روز دیگه ای تعیین شد اطلاع داده میشه.

بیات چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 23:17

سلام شنبه برای اعتراض قطعیه ؟ زودتر اعلام کنید

فعلا روز شنبه برای اعتراض کنسله. هر روز دیگه ای تعیین شد اطلاع داده میشه.

بطهایی پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 00:31

سلام.روزی روکه میخوایم جمع بشیم لطف کنین زودخبربدین!مرسی.

حسن باقری پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 00:57

با سلام خدمت همه دوستان
باید به این موضوع هم توجه بکنیم که اگه اعتراضمون جواب نداد ما تحقیق در عملیات را ترم بعد نداریم بلکه باید در مهر ماه سال آینده انتخاب کنیم. یعنی در این صورت قبولی در آزمون دکتری هم سودی برای ما ندارد.
پس خواهشا به فکر ارائه این درس در ترم بعدی نیز باشید.
با تشکر باقری

طهرانی پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 08:19

من کاملا با پیگیری برای ارائه درس مخالفم...چون این کار یعنی قبول شکست در اعتراض... البته تقریبا تا اواسط هفته بعد
شاید اتفاقی که آقای باقری گفتند اتفاق بیافته ... من هم خیلی ضرر می کنم ولی به نظر من به ریسکش می ارزه....
دوستانی که فکر ارائه هستند می تونند خودشون اقدام کنند که اگر خدایی نکرده این ترم ارائه نشد انتقادی سمت اعتراض کنندگان نداشته باشند...

شاهولایتی پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 23:50

سلام دوستان متاسفانه من اینترنتم به کل چند روزی قطع شده اما اعتراضم را به درسهایی مثل سمینار و تحقیق در عملیات زدم هر چند استاد سمینار تهدید به انداختنم هم کردند ، معذرت می خوام به هر حال تلفنی در جریان بودم ممنون از شمایی که پیگیر هستید بررسی مسائل هم نمره ی منصفانه ای نداده که اونم اعتراض کردم

حسینی دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 14:12

سلام دوستان.من در مورد درس پژوهش با خانم ملایی در ارتباط هستم و ایشون پیگیره اعتراض بنده هم هستند.از همه بچه هایی که برای اعتراضا تلاش میکنن تشکر میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد