دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

تثبیت تحقیق در عملیات و چهارشنبه

دانشکده اعلام کرده است نمره ها همین هاست و از نظر دانشکده نمره ها تثبیت شده است و هیچ تغییری نمی کند.  از این گذشته روز چهارشنبه ساعت 13:30 نیز احتمالا مدیرگروه دکتر حسین پور در معیت دکتر امین زاده در این مسئله مورد بحث ، جلسه ای خواهند داشت ، و همانطور که  گروهی از دانشجویان شهرستانی خواسته قبلی برای آمدن به دانشگاه داشتند، گمان می رود این تاریخ همان تاریخ مورد نظر ایشان است و تشریف بیاورند.

ان شاء الله تغییری ایجاد خواهد شد.

در این قرار هیچ دانشجویی به جای دیگری امضا نمی کند و عدم حضور هر دانشجوی به منزله این است که نسبت به نمره خود هیچ اعتراضی ندارد. بنابراین عدم حضور هر دانشجو حاکی از این است که آن دانشجوی از نمره خود راضی می باشد.

ارسال شده توسط عمومی ، وضعیت ارسال: عمومی

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا قزل سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 11:29


به نام خدا
جناب آقای دکتر صدقیانی
ریاست محترم دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی

احتراماً به استحضار می رساند پیرو مذاکرات انجام شده با مسئولین دانشکده پردیس آموزش های نیمه حضوری جهت بررسی مشکلات ایجاد شده در ترم سوم و آخر دانشجویان ورودی 89 رشته مدیریت دولتی، گرایش منابع انسانی، به علت عدم رسیدگی مسئولین و اساتید ذی¬ربط، از شما خواهشمندیم دستورات لازم را جهت بررسی موارد ذیل مبذول فرمایید.








• مهمترین مسئله، ریزش بیش از شصت درصدی دانشجویان درس تحقیق در عملیات پیشرفته جناب دکتر شهبازی است، آمار دقیق عبارت است ازمردود شدن 27 نفر، کسب نمره 12 تا 13، 15 نفر از کل 53 نفر، با در نظر گرفتن این موضوع که میانگین معدل دو ترم گذشته همین دانشجویان هفده بوده است این آمار نشان دهنده این است که صرفا دانشجویان در کسب این نمره مقصر نبوده اند و غیبت استاد، عدم تطبیق مطالب ارائه شده با آزمون، تصحیح ناعادلانه اوراق امتحانی و اجبار برای انتخاب تمامی دروس ارائه شده همگی مزید بر علت بوده اند و آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان را تحت تاثیر قرار داده است.
• مسئله بعدی که قابل ذکر است، نمرات کسب شده در درس سمینار 1 و 2 دانشجویان آموزش محور دکتر خسروی است، نکته ای که دانشجویان را دچار مشکل کرده است نبود معیار دقیق و واضحی است که استاد محترم برای دادن نمره به کار پژوهشی و امتحان کتبی انتخاب کرده است. جمع کثیری از دانشجویان نامبرده،نمرات 12 تا 15 را کسب کرده اند که عادلانه بودن نمرات کسب شده را دچار ابهام می کند.
• نکته حائز اهمیت در تمامی موارد بالا عدم توجه مسئولین دانشکده نیمه حضوری و تهدید اساتید به کم کردن نمرات و در نظر نگرفتن حقوق دانشجویان برای اعتراض بجای رسیدگی و پاسخگویی می باشد.
این یک گلایه نیست بلکه بیشتر درد و دل دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی و شاید کلیه دانشجویان پردیس نیمه حضوری باشد. عاجزانه خواهشمندیم به مسائل و مشکلات پیش آمده رسیدگی شود.
پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی کمال تشکر را داریم.
( در ضمن این نامه در 4 نسخه خطاب به دکتر شریعتی، دکتر حسین پور، دکتر صدقیانی، آقای امین زاده ارسال خواهد شد. از دوستان خواهشمندیم نظرات خود را در مورد متن نامه و هر موردی که به ذهنشان می رسد بیان کنندو. با تشکر)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد