دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

اطلاعیه اولین کلاس تحقیق در عملیات ترم چهارم

اولین جلسه «تحقیق در عملیات» در ترم جاری در مورخه 9 اردیبهشت برگزار می گردد. جزئیات اعلام شده حاکی از آن است که کلاس ویژه خواهران در ساعت 8 صبح و کلاس برادران در ساعت 10:15  صبح منعقد می گردد.

جزئیات بیشتر متعاقباً اعلام می شود.

آزمون دکترا ؛ دو کارت برای یک آزمون

به گزارش وبلاگ دانشجویان منابع انسانی به نقل از سازمان سنجش، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D ) سال 1391 می‌رساند که کارتهای شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان آزمون مذکور از روز دو‌شنبه 21/1/1391 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.snajesh.org قرار می‌گیرد.

ضمناً براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دکتری (Ph.D ) سال 1391 در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز جمعه 25/1/91 برگزار می شود که فرآیند آزمون در نوبت صبح راس ساعت 00/8 صبح و فرایند برگزاری آزمون در نوبت بعداز ظهر راس ساعت30/14روز جمعه 25/1/1391 در 32 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد.

اصل مطلب را در سنجش بخوانید.

انتصاب آقای دکتر قادر پریز به ریاست دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه - طی احکام جداگانه ای، دکتر سید صدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه آقایان دکتر رضا مراد صحرایی را به سمت سرپرست معاونت دانشجویی و آقای دکتر قادر پریز را به سمت رئیس پردیس آموزش های نیمه حضوری دانشگاه منصوب کردند.
لازم به ذکر است دکتر قادر پریز و دکتر رضا مراد صحرایی از اعضای هیأت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی می باشند و دکتر قادر پریز تا پیش از این مسئولیت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه را عهده دار بودند