دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

خبر خوش

ساعت ۱۱:۲۰ اولین نمره وارد سیستم شد. خط مشی گذاری چند شدی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
همکلاسی چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 11:33

سلام اقا این چه نمره ای این استاد ... !!!!!!

شما مگر چند شدی ؟

۱۷ چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 13:21

۱۷

آفرین

ژاژیانی چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 16:32

سلام من که زیاد از نمرم راضی نیستم با 30 صفحه ترجمه فکر میکردم بهم 20 بده انگار به مقاله ها اصلا توجه نکردن

موافقم بودم. از وقتی که شنیدم ۲ نفر به خاطر ندادن مقاله نمره زیر ۱۲ آورده اند نظرم عوض شد.

همکلاسی چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 18:30 http://amir-1988.blogfa.com

۱۶ شدم . ولی جان خودم من غلط نداشتم. تهش ۱ تست غلط داشته باشم. راستی ایمیل استاد رو نداری اقای مدیر وبلاگ؟ شما خودت چند شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

امیرحسین پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 10:47 http://amir-1988.blogfa.com

خوب منم یک مقاله ۱۰ صفحه ای رو ترجمه کردم. تمام سولات تشریحی رو هم عین کتاب نوشتم. تهش داد ۱۶!! اینطوری که معلومه بیشتر بچه ها از نمرشون راضی نیستند. کلا این استاد از اونایی بود که بد نمرست. خدا کنه بقیه اینطوری نباشند وگرنه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد