دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

گفته ها و ناگفته های امتحان بهره وری نیروی انسانی...

با عرض سلام خدمت دوستان محترم و محترمه ;

امروز بر آن شدم که در رابطه با امتحان بهره وری نیروی انسانی نکاتی را به عرض رسانم. 

همانطور که مستحضر هستید سئوالات طراحی شده خارج از استاندارد و  نه تنها از منابع اعلام شده از سوی معاونت محترم آموزشی دانشگاه  بلکه از سوی آقای دکتر نیز نبوده است و تمام این موارد موجب گردید که اعتراضی توسط دانشجویان محترم  به سوالات مطروحه بگردد.  

گویا سئوالات مطروحه مربوط به سال تحصیلی قبل بوده و این احتمال می رود که مقاله های ارائه در این نیمسال متفاوت با نیسمال قبل بوده و این مغایرت مسبب نارضایتی شده و البته جزئی بودن سوالات تستی نیز مزید بر علت گردید.

سرکار خانم یزدانی در این رابطه فرمودند که شخصاً موضوع را پیگیری نموده و احتمالا موضوع در گروه مدیریت بررسی و اعلام نظر خواهند نمود .   

لطفا در این رابطه نظر دهید ....  

 با سپاس بیکران و به امید دیدار همه شما عزیزان

نظرات 8 + ارسال نظر
امیرحسین یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 14:41 http://aghajani-management.blogfa.com

سلام. احتمال این موضوعی که گفتید بسیار است. در هر صورت امیدوارم اقدام موثری از سوی دانشگاه انجام شود. خواهشا دوستانی که در تهران تشریف دارند و فرصت این کارو دارند موضوع را پی گیری نمایند.

علیرضا پارسدار دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 14:22

چی میگی آقای بهاءادینی؟ منظورت اینکه توام موافقی که سوالای پارسال بوده؟ ما اشتباه می کردیم سوالات جدید بوده این دانشکده بوده که روی همون کاغذای قدیمی کوپی کرده.

مکرمی سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 23:01

سلام.
من موافق پیگیری هستم. فقط باید منطقی و جدی و هماهنگ با هم پی بیگیریم

طهرانی یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 14:45

نظرم مثبت لطفا وقتشو بیشتر کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تقوی جمعه 17 تیر 1390 ساعت 20:33

ممنون از پیگیری هاتون .

بهرام شنبه 18 تیر 1390 ساعت 09:22

استاد به من گفت،خودش به من گفت:من آدمی نیستم که همینجوری نمره الکی به کسی بدم.تلاش بیفایده است،باید قید مذاکره با استاد را بزنیم .تاکتیک حمله از روبرو به نظر من مناسب تر باشه.........

امیرحسین شنبه 18 تیر 1390 ساعت 20:36 http://aghajani-management.blogfa.com

من با بهرام کاملا موافقم. احتمال زیاد استاد نمره بده نیست.

اتریسا جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 18:07

سلام من چندروزپیش توسایت سنجش دیدم که ارشدمدیریت دولتی نیمه حضوری دانشگاه علامه قبول شدم بادانشگاه تماس گرفتم اماهیچ راهنمایی نکردندمن شهرستانی هستم میخواستم ببینم وضعیت نیمه حضوری هاچطوره.دانشگاشون کجاست چندروزدرهفته کلاس دارن.شهریه ها چطوره.اصلا می ارزه بیام اونجادرس بخونم حضوردرکلاس اجباریه یانه.مدرکش معتبره یانه

بچه کجایی؟
برای خیلی از موسسات مدرک نیمه حضوری با معمولی فرقی نداره!
شهریه اش کلا حدود 2 میلیون تومان با پایان نامه و برای آموزش محور ها حدود 200 هزار تومان ارزانتر در می اید.
دانشکده نیمه حضوری جنوب تهران است و تا ترمینال جنوب با اتوبوس حدود نیم ساعت می کشه با تاکسی 10 دقیقه

2 روز در هفته کلاس دارند

اگر مجبور نیستی هیچ وقت نیا نیمه حضوری علامه برای درس خوندن ، خیلی اذیت می شوی

اینطور می گویند که حضور در کلاس اجباری نیست. اما شما اگر جرات داری نیا سر کلاس !! اون موقع بهت می گم که آخر ترم یه من ماست چقدر کره داره

از اسمی که اینجا قرار دادی : پیداست که دختر هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد