دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

اطلاعیه آخرین مهلت ارسال آثار و مقالات درس برررسی مدیریت دولتی

کلیه خانمها و اقایان لطفاً تا 20 دی  کارهای مربوط درس مسائل مدیریت دولتی را برای نماینده مربوطه بفرستند . زیرا بعد از این تاریخ بنده به هیچ عنوان سراغ اینترنت و ایمیل نخواهم رفت و مسئولیتی نخواهم داشت. چون خودم امتحان دارم.

 با توجه به اینکه نماینده خانم ها این موضوع را در کلاس و جلوی استاد هم مطرح کرده است.

لازم به یادآوری است که آثار نقد کتاب و تألیف مقاله در روز امتحان باید به صورت دو حلقه دی وی دی تحویل شود.

نظرات 10 + ارسال نظر
بهاءالدینی چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 11:50 http://masjedshohada.parsiblog.com/

تاکنون افخمی و روحانی آثار خود را ارسال داشته اند

ملایی شنبه 17 دی 1390 ساعت 01:22

سلام آقای بها الدینی استاد سمینار یه مقاله لاتین هم برای من ارسال کردند برای ترجمه در قسمت مربوطه درج بفرمایین ممنون

کربلایی شنبه 17 دی 1390 ساعت 14:07

سلام دوستان عزیز. من تا کنون( یعنی ساعت 2 ظهر روز شنبه) آثار خانمها : منتظری، کمانی، زهرایی و کریمی نیا، بیات و پور قریب، حاجیان،عسگری، بلوچ،تیلکو و حسینی، تقوی ، ابن یامینی، مولایی و بهرامی ، مهتابی رو دریافت کردم و هیچ مشکلی ندیدم. در ضمن هر خانمی که برای من آثارش فرستاده من هم پاسخ دادم. دوباره تکرار می کنم برا خانمهای دیگه که فقط تا آخر روز 20 دی من آثار رو جمع آوری می کنم. بعدا ناراحتی پیش نیاد. با تشکر از خانمهایی که به موقع برای بنده آثار رو فرستادند.

منتظری یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 19:36

مرسی خانم کربلایی.

آقای بهالدینی شما شماره ای از استاد عباس زاده دارید؟!

بچه ها بیاید یه فکری برای پارادیمها و اون قسمت هایی که تو کتاب چالشهاست کنیم و تصمیم بگیریم که بخونیم یا نخونیم و از کجا بخونیم و چی بخونیم!

ملایی یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 22:14

سلام منم با خانم منتظری موافقم بهتره که همه یه مطلب مشترک رو بخونیم

[ بدون نام ] دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 23:32 http://atu_hrm89.bllogsky.com

salam dustane aziz: behtare darmorede un paradayma be yetavafog beresim

نیما سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 00:17 http://atu_hrm89.bllogsky.com

سلام بچه ها: اگه در مورد چالش ها و پارادایما چیری دسگیرتون شد اطلاع بدین. مرسی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی .

ملایی سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 11:50

سلام
به نظر من همه فصل دوم کتاب به اضافه مقاله خود استاد رو بخونیم چون یادمه استاد سر کلاس یه اشاره ای به نقد مدیریت دولتی نوین داشتند تحت عنوان سکولار که این مطلب تو مقاله خودشون هم ذکر شده . من فکر می کنم منظور استاد مقاله خودشون بوده .. ,وقتی سر کلاس از استاد پرسیدم پارادایم ها رو نگفتین ایشون مصر بودن که همه مطالب سر کلاس عنوان شده

نیما سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 15:15

مقاله استاد؟؟؟؟!!!!

امیرحسین سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 19:58

سلام. آقای بهالدینی برای پارادایم ها همان مقاله استاد تو روزنامه را بخونیم کافیه؟؟؟ مرسی

کشتید منو
پاسخ دهنده: بهاءالدینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد