دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه علامه وروردی ۸۹

کارشناسان ارشد و کارشناسان رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

به نام خدا
جناب آقای دکتر صدقیانی
ریاست محترم دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی

احتراماً به استحضار می رساند پیرو مذاکرات انجام شده با مسئولین دانشکده پردیس آموزش های نیمه حضوری جهت بررسی مشکلات ایجاد شده در ترم سوم و آخر دانشجویان ورودی 89 رشته مدیریت دولتی، گرایش منابع انسانی، به علت عدم رسیدگی مسئولین و اساتید ذی¬ربط، از شما خواهشمندیم دستورات لازم را جهت بررسی موارد ذیل مبذول فرمایید.

• مهمترین مسئله، ریزش بیش از شصت درصدی دانشجویان درس تحقیق در عملیات پیشرفته جناب دکتر شهبازی است، آمار دقیق عبارت است ازمردود شدن 27 نفر، کسب نمره 12 تا 13، 15 نفر از کل 53 نفر، با در نظر گرفتن این موضوع که میانگین معدل دو ترم گذشته همین دانشجویان هفده بوده است این آمار نشان دهنده این است که صرفا دانشجویان در کسب این نمره مقصر نبوده اند و غیبت استاد، عدم تطبیق مطالب ارائه شده با آزمون، تصحیح ناعادلانه اوراق امتحانی و اجبار برای انتخاب تمامی دروس ارائه شده همگی مزید بر علت بوده اند و آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان را تحت تاثیر قرار داده است.
• مسئله بعدی که قابل ذکر است، نمرات کسب شده در درس سمینار 1 و 2 دانشجویان آموزش محور دکتر خسروی است، نکته ای که دانشجویان را دچار مشکل کرده است نبود معیار دقیق و واضحی است که استاد محترم برای دادن نمره به کار پژوهشی و امتحان کتبی انتخاب کرده است. جمع کثیری از دانشجویان نامبرده،نمرات 12 تا 15 را کسب کرده اند که عادلانه بودن نمرات کسب شده را دچار ابهام می کند.
• نکته حائز اهمیت در تمامی موارد بالا عدم توجه مسئولین دانشکده نیمه حضوری و تهدید اساتید به کم کردن نمرات و در نظر نگرفتن حقوق دانشجویان برای اعتراض بجای رسیدگی و پاسخگویی می باشد.
این یک گلایه نیست بلکه بیشتر درد و دل دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی و شاید کلیه دانشجویان پردیس نیمه حضوری باشد. عاجزانه خواهشمندیم به مسائل و مشکلات پیش آمده رسیدگی شود.
پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی کمال تشکر را داریم.
( در ضمن این نامه در 4 نسخه خطاب به دکتر شریعتی، دکتر حسین پور، دکتر صدقیانی، آقای امین زاده ارسال خواهد شد. از دوستان خواهشمندیم نظرات خود را در مورد متن نامه و هر موردی که به ذهنشان می رسد بیان کنند و. با تشکر)

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 11:50

سلام دوستان
امروز از دانشکده خبر رسیده که روسای دانشگاه در جریان موضوع قرار گرفته اند و برگه های تصحیح شده را هم بررسی کرده اند. متأسفانه نظر آنها هم بر قطعی بودن نمره ها بوده و تصمیم گرفته اند در صورت اعتراض مجدد نمرات واقعی بدون هر گونه ارفاغ ثبت شود.

ابن یامینی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 13:42

جای تعجبه که تمره ی درس بررسی مسایل دولتی در متن اعتراض نیست با وجود اینکه 8 نفر این درس را پاس نکرده اند!!!!

ابن یامینی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 13:53

خواهشمندم اعتراض به این درس هم حتما اضافه کنید چون دانشگاه پیگیری این درس رو هم رد کرد حتی از آوردن کارشناس هم امتناع کردند!!!و گفتن دوباره باید این درس رو پاس کنید و این واقعا با توجه به سوالات امتحان.....اصلا منصفانه نیست.
با تشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 14:23

سلام به همه دوستان و با تشکر از دوستانی که پیگیر اعتراضات هستند
به نظر بنده پیگیری این قضیه بهتر است همچنان از طریق استاد انجام شود به چند دلیل. یکی اینکه دانشگاه هر گونه اعتراض به نمره تحقیق در عملیات را کاملاً رد کرده و حتی امکان حذف ارفاقها هم وجود دارد. دوم اینکه اگر هم دانشگاه بخواهد کمکی بکند قطعاً از طریق استاد این کار را انجام خواهد داد و کس دیگری نمی تواند نمرات را تغییر دهد. در این صورت استاد هم با توجه به اینکه اعتراض را به این شکل مطرح کرده ایم ممکن است مخالفت کند و دانشگاه را توجیه نماید. سوم اینکه ارتباط استاد با دانشگاه خوب است و می تواند دانشگاه را توجیه کند. چهارم اینکه به نظر می رسد استاد خودش تمایل دارد که نمره ها را بهبود دهد ولی از طرف دانشگاه نمره ها قطعی در نظر گرفته شده. پنجم اینکه ما می توانیم دو کار را از دو مسیر پیگیری کنیم. از طریق نوشتن یک نامه دسته جمعی دوستانه به استاد خواهان افزایش نمره ها شویم. دیگر اینکه از طریق دانشگاه ارائه درس در ترم فعلی را دنبال کنیم. با این کار نه استاد را از دست می دهیم و نه دانشگاه را و هیچ خطری هم وجود ندارد. ضمن اینکه تا اینجا فهمیده ایم که استاد کانالهای ارتباطی را با ما قطع نکرده و امکان مذاکره وجود دارد. با تشکر از همه دوستان به ویژه تهرانی عزیز.

طهرانی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 15:10

خدمت دوست و همکلاسی عزیز که نظر اول را گذاشتند باید عرض کنم که بنده با استاد در ارتباط بودم و بک ساعت گذشته نیز با خانم یزدانی صحبت کردم صحبتی مبتنی بر این موضوع که ارفاق ها کسر بشود نبوده است...اما امکانش هست... که فکر می کنم اگر کسری اتفاق بیافتد برای اعتراض کنندگان است...فکر می کنم برای این دوستان اصلا این قضیه مهم نیست چون چیزی برای از دست دادن ندارند....
اما کامنت بعدی بدون نام...مرسی از لطف شما.. آقا یا خانم محترم بنده با دکتر شهبازی حضوری و تلفنی مفصل حرف زدم...خوب می دونم تمایل به نمره دادن دارند اما ترسشان اجازه این کار را به ایشان در دو باری که تلاش برای این اقدام کردند را نداده است... یعنی ایشان فرصت تغییر را داشتند... دیگر از این به بعد امیدی به ایشان نیست...

بیات سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 22:52

درس سمینار تحقیقی هم نمره عادلانه ای داده نشده لطف کنید این درس هم در متن اعتراض وارد کنید

علی احسانی پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 13:20

با سلام و احترام
از دوستان عزیزم ممنون که پیگیر موضوع اعتراض نسبت به نمرات هستند .
سرکار خانم این یامینی اعتراض نسبت به نمره درس بررسی مباحث مدیریت دولتی برای جناب آقای دکتر حسین پور روز شنبه به همراه درس پژوهش عملیاتی جهت بررسی و اعلام نظریه ارسال خواهد شد ، پس جای نگرانی نیست .
داشتن بهترین ها را برای همه شما بزرگواران آرزو می کنم.

جناب آقای بها الدینی دوست و همکلاسی عزیز در این مدت خیلی نسبت به دوستانتان و البته بنده حقیر لطف و محبت داشتید . تشکر واژه کوچکی است برای سپاسگزاری از محبت شما بنده تعظیم را نیز نثار شما می کنم
موفق و پیروز باشید و آسمان زندگیت پر از ستاره و ستاره اقبالت بلند باشد.

بهرام شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 15:39

با سلام و وقت بخیر خدمت همه همکلاسی های محترم
میخاستم از آقای تهرانی تشکر میکنم که پیگیر مسائل اعتراض هستند.
مرسی علیرضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد